ON THE OTHER SIDE OF A STREET I KNEW STOOD A GIRL THAT LOOKED LIKE YOU...

Veckans "att tänka efter-före": Solglasögon
Det är mörkt. (Det är som mörkast innan det blir helt svart)Blir förbannad över att lampan är sönder. Är förbannad en lång stund, men sedan går det plötsligt upp ett ljus för mig, i dubbel bemärkelse. Jag har glömt ta av mig solglajjorna. Ja.

Veckans löfte: Börja ta kort igen
Det är ju när allt kommer omkring ganska roligt att ha sedan och det hjälper på traven när man har svårt för att minnas. När man börjar bli lite till åren (läs: snart 25) är det inte längre så lätt att hålla reda på vilket år man gjort vad osv.

Veckans lifesaver: Iphone
Jag har nästan blivit ägare till en Iphone. Dvs, den är beställd och kommer förhoppningsvis innan veckan är slut. Äntligen slipper jag känna mig utanför. Ingen Iphone= social undernäring= depression, ångest, misär och slutligen döden.

Veckans I-landsproblem: Mjölk och ofrivillig motion
Tänk er följande scenario: Man har satt sig ner för att äta frukost. Man äter frukost, och när man har fått i sig ungefär hälften av sin havregrynsgröt så inser man att man tagit för lite mjölk. Man blir alltså så illa tvungen att resa sig för att gå till kylen och hämta mer. Fy fan, vad jobbigt det är.

lovEE/ josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0