THE WINDS OF YOUR EGO, THE WAVES OF MY TEARS, MADE THE MOST PERFECT ALMIGHTY STORM THAT WE'VE SEEN THIS YEAR..

Söndag.

Dagens bästa påhitt: "Glitterpippi". Nej vi snackar inte om någon fågel utan om en pimpad version av Pippi långstrump. Önskar att jag hade samma fantasi.

Dagens finaste: Åker bil på väg hem från Fjälking när Bananas bara sådär apropå ingenting lutar sig fram och startar min sätesvärme. Om inte det är kärlek så vet jag inte vad.

Dagens I-landsproblem:
Sinnessjuk träningsvärk.

Dagens tillägg till tidigare nämda affärsidé:
Böter gäller även för alla som börjar en mening med: "Jag skulle så gärna vilja.."

Dagens pinsammaste minne:
Att låten "Mmmbop" med Hanson toppade min lista över de mest spelade låtarna på Spotyfi. I över två månaders tid.

LovEe/ josse

Kommentarer
Postat av: Marie

Eller så är dagens pinsammaste att du inte kan stava till Spotify ;)

2011-11-26 @ 01:48:01
URL: http://sushiberoende.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0