MAYBE SIX FEET AIN'T SO FAR DOWN...

Århundradets modemiss: I fredags blev det lite öl på "Simpan" innan vi skulle på 25års-fest. På stället jobbar en dvärg. Är det PK att använda ordet dvärg these days ens till att börja med? Jag vet inte. En "Kortväxt person" var det i alla fall. Till stället kom alltså en kille som hade T-shirt med trycket "The dwarves must die".

Det är tydligen ett bandnamn. När jag var påväg till skolan igår såg jag nämligen en affisch om att de skulle spela någonstans snart. På affischen stod också "The Dwarves are alive", någon "återföreningsgrejj" kanske, så ja, jag fattar väl grejjen med tischan, but still. Precis där och då hade jag inte velat vara i ovan nämda snubbes kläder. Vare sig bildligt eller bokstavligt talat.


love/ jossE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0