IF I GOT TO DO IT SOLO...

Torsdag.
Jag skulle inte börja jobba förrän kvart över ett. Egentligen.
Klockan sju ringde bemanningen och undrade om jag kunde börja klockan åtta. I min nyvakna förvirring förstod jag knappt vad det var jag sa ja till men for upp ur sängen, klädde på mig i ljusets hastighet och satt på bussen tio minuter senare. Inget kaffe med andra ord.
Bättre start på dagen har jag helt klart varit med om. När jag kom hem var jag förbannat trött men lyckades i alla fall tvinga iväg mig själv till solariet. Efter det kände jag mig pigg, men det var ingenting annat än inbillning. Egentligen.
Att vara övertrött har sina fördelar ändå. För det första är precis allting hysteriskt roligt och för det andra kände jag mig bäst i världen på praktiskt taget allting. Inte helt fel. Annars inget nytt under solen.
lovEE/ joss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0