TIME TO PRETEND...

Det är sjukt irriterande att vakna tidigt när man egentligen inte har någon anledning att gå upp förren typ tre på eftermiddagen. Det är irriterande med folk som använder dåliga ursäkert och sedan på fullt allvar tror att man ska köpa dem. Personal på bibliotek eller kollektivtrafik som är oresonliga och sura irriterar mig också. Kanske har de sina skäl, men det gör det ändå inte mindre irriterande. Det är irriterande med folk som inte fattar att man använder tallrik när man äter yoggi och sånt. Glas använder man till andra saker. Det tillhör faktiskt allmänbildningen att veta det. Det är vansinnigt irriterande att varje gång Selma Lagerlöf är uppe på tapeten i "Vem vet mest" måste programledaren alltid sticka in med ett " Ja, det var henne som (person vars namn jag förträngt) tafsade på under nobelmiddagen", och sedan förklarar han att det berodde på att han var full. Det som irriterar mig mest av allt här är att han alltid måste komma på någon ny och tillkrånglad synonym till ordet "full". Ja. Det var bara det jag ville säga.

Om ett par timmar kommer kusinvitamin och Sandra hit. Underbart!


lovE/ joss

Kommentarer
Postat av: amila

i miss you!

2011-06-29 @ 14:59:09
URL: http://frokenpositiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0