LET'S MAKE LOVE AND LISTEN TO THE DEATH FROM ABOVE..

Jag tänker bättre än vad jag kan skriva, jag skriver bättre än vad jag pratar och (...) det är torsdag.

När man ska plugga kan man komma på nästan vad som helst som är "så sjukt mycket viktigare" bara för att kunna skjuta upp eländet lite till. Googla allt om plommonträd, lyssna på Joddla med Siv och söka jobb på banken är bara några exempel från listan över dagens undanflykter. Jag borde skriva en bok. "De 101 bästa ursäkterna". Det skulle bli en riktig kioskvältare. Det sätter jag mitt vänstra lillfinger på.

På tal om böcker så började jag skriva på min bok igår. Om någonting helt annat ,but still. Den kommer aldrig bli klar, but still. På tal om någonting helt annat igen så börjar jag bli sugen på att sova men klockan är bara sju, så det känns inte riktigt okej. Det känns egentligen aldrig riktigt okej förrän klockan har passerat tolv. Minst. Då är det alltså fem timmar kvar. MMM. Life is a bitch and then you...

Ja. Nej.

lovEE/ joss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0