HOW ARE YOU MY HERO? HOW YOU NEVER HERE THOUGH?


Obegripligheter:


1. Människor som plockar ut tuggummit när de ska äta och lägger det på tallrikskanten. Har de ingen hyfs? Detta beteende är fullständigt oacceptabelt.

2. Människor som flanerar runt på stan i kortbyxor, alternativt utan jacka och i bara T-shirt och ser ut som att de tycker att det är den naturligaste saken i världen. Det är december för bövlen! Jag upprepar: December!

3. Människor som bakar lussekatter utan att stoppa i russin. Man gör bara inte på det viset. Det gör ont ända in i min själ när jag ser något sådant.

4. Människor som envisas med att peta i senap i ost- och skinktoasts. Caféer, bensinstationer, fylleäta lite på SevenEleven kanske?, nej man kommer inte undan någonstans. Hur i hela fridens namn är de funtade undrar jag?

5. Människor som sätter sig brevid en på bussen när det finns typ en miljon lediga platser. Man kunde ju förstå om det berodde på att de var lite smygkåta/perversa eller ville få tiden att gå lite fortare genom att föra någon meningslös konversation om vädret, den opunktliga kollektivtrafiken eller politik, men det är uppenbarligen inte det det gäller, för de sitter liksom bara där och.. sitter.

6.
Människor som dricker kaffe ur pappmugg och behåller locket på. Jag kan inte för mitt liv förstå. Det pajjar ju halva nöjet, lite som att knulla med kondom eller äta godis med papper på.

Gode tid. Tänk om och tänk rätt säger jag bara.

loVee/joss

Kommentarer
Postat av: Marie

Haha du är så söt Josse! <3

2011-12-01 @ 23:15:36
URL: http://sushiberoende.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0