NEVER MIND, I'LL FIND SOMEONE LIKE YOU...


Dagens I-landsproblem:
Lågenergilampor.

Är hemma hos föräldrarna och de har skruvat dit sådana glödisar lite överallt. Det är fett störande för man måste liksom planera i vilket rum man har lust att vara typ en halvtimma i förväg, då lampjävlarna har någon slags starttid. C'mon!

Fick för mig att testa om jag fortfarande kunde hantera en penna, och skissa. Det var sjukt länge sedan. Nyss kom pappsen in och sa "Men helvete vad duktig du är". Då blev jag sjukt pepp att fortsätta och så fastnade jag, men ska strax försöka mig på att sova lite. Det är ju en dag i morgon också, och allt det där.

lovEE/ joss

Kommentarer
Postat av: Julia

Du är awesome på allt som har med måla och skissa och sånnt att göra (och nästan allt annat också förresten) ifall du inte visste de! Pusspuss

2011-12-24 @ 01:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0