LOSE YOUR BLUES AND JUST LAUGH AT LIFE, AND THEN SEIZE THE DAY, CAUSE YOU ONLY LIVE ONCE...

Fail:

Jag och sambon skulle ha en lugn helg hemma. "Vad skönt att inte förstöra hela söndagen med att vara bakis" tänkte vi. Tanken var god, men det skulle så småningom visa sig att det inte alltid är tanken som räknas.
I sann vuxen-anda gick vi alltså hem till Sebbe och Lena för att kika film, dricka glögg och äta pepparkakor. Hur många vuxenpoäng det är på att kolla disneyfilmer kan i och för sig diskuteras, men det är inte relevant i sammanhanget.

Efter några timmar började jag iallafall spy, och efter att ha vinglat hem fortsatte jag sedan med det resten av natten. Kontentan av det hela blev att jag vaknade vid tvåtiden på söndagen och mådde jävligare än jag någonsin gjort när jag varit bakis. Vet inte om jag fått vinterkräksjukan eller blivit matförgiftad, men oavsett vilket är jag nästan säker på att om jag valt att festa hade de där bakterierna dött av alkoholförgiftning innan de ens hunnit börja tänka tanken på att jävlas med min mage.

Det var såklart supermysigt med filmkväll, men nästa gång följer boxen med. Punkt slut.

lovEe/ joss





Kommentarer
Postat av: amila

hahahhahaha klockrent inlägg!

2011-12-12 @ 21:48:12
URL: http://frokenpositiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0