THIS AIN'T HOLLYWOOD, THIS IS A SMALL TOWN, I WAS A DREAMER BEFOR YOU WENT AND LET ME DOWN...

Varför är det så jävla svårt att ta sig ur sängen och varför snurrar världen hela tiden? Jag lyckas efter några timmars kamp få in mig själv i duschen och när jag kommer ut därifrån får jag syn på ett gäng röda prickar på min mage och erinrar mig genast att jag sett en lapp där det står typ " Tja, vi har vattkoppor här" på informationstavlan på jobbet. Jag gör som man gör, jag googlar. Jodå, man brukar ha feber en dag innan och det börjar på magen står det. Jag känner ju inte direkt att jag har turen på min sida just nu, så det skulle inte förvåna mig om det är det jag fått. Jag hoppas dock att det bara är ett konstigt sammanträffande och att sjukdomen jag lider av inte är någonting annat än hypokondri. Kanske ska jag börja skriva testamente och städa ut mina lik ur garderoben ändå? Bara för att vara på den säkra sidan?

Love/ josse






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0