WHAT WOULD YOU DO IF I TOLD YOU THE STORY OF MY LIFE?

Gud både hör och ser allting.
Ja, han lade faktiskt flera minuter av sin dyrbara tid på att läsa mitt förra inlägg, där jag skrev någonting om en tio-i-topp-lista över det klantigaste jag gjort i år. Sedan tyckte han lite synd om mig som egentligen inte har någon sådan lista, för ska man få ihop tio punkter måste man räkna in sådant som " jag missade bussen" och "jag snubblade på mina egna fötter". "Lite lamt" tänkte Gud, och i sin yttersta godhet bestämde han sig för att hjälpa mig på traven.

Min pappas firmabil har ingen bakruta längre. Ibland önskar man bara att någon kunde skjuta en. I foten åtminstone, så man inte kunde köra bil nått mer. (Försöka köra bil heter det, såklart)

love/ josse

Kommentarer
Postat av: Syster

Nu har den en ruta, så nu är det frittfram att provköra igen ;)

2010-10-06 @ 17:22:20
Postat av: josse

Så himla bra! :D:D

2010-10-07 @ 17:43:01
URL: http://throughpinkeyes.blogg.se/
Postat av: malin

hmm..vad har du gjort?

2010-10-08 @ 11:16:03
URL: http://maalinmedm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0