SOMETHING IN YOUR EYES MAKES ME WANT TO LOSE MYSELF, MAKES ME WANT TO LOSE MYSELF IN YOUR ARMS..

Hade man varit hemma i Nybro nu hade idag varit en såndär dag när alkisarna flockas kring Svartegöl och varenda bil-geek i staden kör "raggarvarvet" i timmar, spelandes Lasse Stefanz "I ett fotoalbum", "Nickebolåten" eller någon Cascada-remix på så hög volym att kristallkronan i taket hos damen på översta våningen på Mellangatan skakar så mycker att den lossnar från taket, men nu är jag ju i Skånelandet.

32,5 grader varmt har det varit och jag har legat på uteplatsen, pluggat och stekt i bikini hela dagen. Resultatet är übermotivation och sjukt sexiga bikinimärken. (Går ut och festar i polotröja imorgon).

Jag behövde nog denhär dagen. Alla enegireserver var liksom förbrukade fler gånger om och igår var en riktigt dålig dag. Det är tur att det finns en Sandra som utan vidare lägger allt annat åt sidan för att lyssna på mitt gnäll i timmar, även om jag inte förtjänar det, ens lite. Jag skulle, i alla lägen, vara den första att påpeka att : Problem löser sig knappast för att man sitter och lipar över dem, Nej, ge dej själv en smäll, ät det halvruttna, sura äpplet och lös det. Det är då inte svårare än så.

Egentligen. För steget mellan att säga saker och att sedan faktiskt översätta dem i praktiken, det är jävligt stort.
Jaja, nu ska jag inte sitta här mer, utan försöka ta vara på motivationen, så länge den håller i sig. Himlen har precis täckts av stora svarta moln. Ingen äkta svensk sommar utan regnväder, right?

Love/ Josse




Kommentarer
Postat av: Julia

Jag vet också mycket väl att inget löser sig av att man lipar över de hela tiden men endå är det just vad jag jämt gör! gnäller över samma sak over and over again, tänk om man var en sånn som bara kunde säga, skitsamma nu släpper jag det och går vidare! men icke :P

2010-05-26 @ 13:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0