I WANT TO SING ANOTHER MELODY, SO DIFFERENT FROM THE ONE I ALWAYS SING...


Sitter och försöker koka ihop en processbeskrivning efter helgens grafitti-projekt. Det går som det går och man blir ju verkligen extra motiverad när ens 15 sidor långa dokument plötsligt inte går att öppna längre. Nej, det blir man inte.

I lördags hade jag en paus i sprayandet och badade badtunna och drack öl med pappsen och Björn. Tydligen har även den generationen kommit att förstå Googles storhet. Ja, när jag nu ändå ska redovisa med foto, så tyckte de att jag lika gärna kunde googla fram en bild och ta med mig. Jag lekte med tanken, men hoppade upp efter en stund och klädde på mig för att gå hem. På väg ut passerade jag köket där mamma och Bittan satt och drack vin. Två timmar senare gick jag hem på riktigt. Dålig karaktär? Nej nu förstår jag inte vad ni pratar om.

Vaknade med en träningsvärk i spray-armen som inte var av denna värld. Den har fortfarande inte gått över, så senaste dagarna har jag fått leva som vänsterhänt istället. Förutom det har jag fått 32 blåmärken på benen. Ja, jag tyckte att var värt att slösa bort x antal minuter av min livstid på att räkna dem.

Nej, nu ska jag sluta gnälla och återgå till ordningen.

lovE/ joss

Kommentarer
Postat av: Julia

Det är bra att vara vänsterhänt! det borde alla vara!

2010-05-26 @ 13:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0