I'D SETTLE FOR ANYONE WHO'D SAY THEY'D DANCE THE NIGHT AWAY WITH ME...

Sitter hemma i skogen och irriterar mig på att det regnar.
Det är faktiskt andra gången jag är irriterad idag. Anledningen till irritation tidigare idag var hemresan från skolan.
De håller på med något vägarbete, så man får ta en annan väg än den vanliga när man ska hem.
Det finns två alternativ att välja på och när jag och syster skulle hem för några dagar sedan råkade vi välja det lite sämre av dem.
Idag tänkte jag alltså ta det bättre, men det blev inte riktigt så. Jag brukar ha dåligt lokalsinne, men att lyckas ta en omväg på sex mil borde inte vara möjligt för någon.
Tydligen så var de det och jag insåg inte misstaget förren jag kört så långt så det inte var lönt att vända.
Irritationen växte för varje kilometer och när jag äntligen kom hem, hade jag hunnit bli vansinnig flera gånger om.

Jag ska nog köpa en GPS. Inte bara till bilen, utan som jag kan ha dygnet runt. Typ skaffa en keps och montera den på skärmen, så man har karta med tillhörande tjatig tant framför ögonen 24/7.
Suck.

Kräm.
Så nära borde ingen få gå.
Nu ska jag plugga och imorgon blir det inspark.
Hänglås och löparskor. Fuck off, nu kör vi!

love/Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0