THEY CAN PLAY ALONG HONEY BUT THEY DON'T KNOW WHAT THEY'RE DOING...

Ska man sova nu kanske?
Jag lyckades inte speciellt bra med det igår nämligen. Sov en lite stund, vaknade, gick runt lite, lyssnade på musik, sov en stund, vaknade, höll på sådär fram tills åtta på morgonen. Då lyckades jag somna och när jag vaknade nästa gång var klockan nästan tre.

Det hade börjat bli mörkt ute igen men efter "frukost" var jag ute och red nån timme. Sedan har jag mest suttit framför datorn och glott. Väntat på att det ska hända något, fast jag vet att det aldrig gör det.
Ätit middag, tvättat och ramlat ner för trappan. Jävligt skickligt.

Imorgon är det alltså dags att återvända till Växjö. Hur länge jag blir kvar där har jag ingen aning om, men ni får gärna komma och hälsa på!

Love// josse

Kommentarer
Postat av: Julia

Tack för inbjudan men jag är redan på plats :D

2009-11-10 @ 19:21:20
Postat av: joss

Du är fan mer störd än vad jag trodde. Kan du lägga på den satansjävla mobilen nu så vi kan kolla film, så jag kan plugga sen, så jag hinner sova lite innan frukost, så jag slipper dygna helt, för eftersom du är här, är det du som får stå ut med mitt dåliga humör sen. peace!

2009-11-10 @ 22:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0