BUT YOU CAN SAY BABY, BABY CAN I HOLD YOU TONIGHT? MAYBE IF I'D TOLD YOU THE RIGHT WORDS AT THE RIGHT TIME...

Godmorgon världen!
Jag har egentligen varit vaken ganska länge, men iallafall.
I fredags blev det fest hos grannarna (ovanligt), men när de skulle gå ut gick jag hem för att sova lite. Jag fick för mig att jag skulle plugga och fick plugghjälp på facebook. Hur gulligt som helst och dagen efter lyckades jag få iväg min jävla uppgift. Väntade till dagen efter, för jag såg ju själv hur jag stavade. Rödvins-dyslexsi typ. När jag äntligen skulle göra allvar av mina sovplaner ringde Rigo och Boven på dörren. Jag funderade på att inte höra, men innan jag visste ordet av hade jag öppnat och följt med på efterfest.

Klockan sju gick jag hem och sov, klockan tio gick jag upp och käkade frukost. Segade mest hela dagen, men vid nio-tiden ringde Boven på med färdigblandad grogg i kaffemugg till mig. De andra kom också över och efter en stund hämtade Rigo gitarr, trummor och flöjt och så körde vi balkongfest och sjöng och spelade för hela campus :P

Jag telefonterroriserade min sambo med jämna mellanrum också. "Saaamboo din kompis är här och letar efter dej" Saamboo får jag ta din apelsinjuice?" "Saaamboo det är EFTERFEEEST!"  Haha.
Vi hade inte alls råd att gå ut, men gjorde det iallafall. Det visade sig vara danstävling på stället, 500 spänn till den som dansade bäst. Jag och Bohem fick 250 var, shit vad grymma vi var! (Var domarna fulla kanske?) Inte ofta man kommer hem efter utgång och är rikare än man var när man gick dit:P Efterfest blev det och vid sex gick jag hem.

Idag är jag pigg! Nej, jag är för en gångs skull inte ironisk, det är verkligen så. Klarar knappt av att sitta still. Städa? Plugga? Springa tre varv runt sjön? ADHD?

lovEE// joss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0