JUST SITTING HERE AND TRYING TO DECIPHER WHAT'S WRITTEN IN BRAILLE UPON MY SKIN..

Vad ska du göra? Vad tänker du på? Allt och ingenting, tror jag. Måste du alltid uttrycka dig så kryptiskt och osammanhängande? Jag har ju själv sagt att jag tror att allt i grund och botten är meningslöst, men jag menar alltså att det är bra att det är så, och då tänker jag att..Vänta lite nu, det är för enkelt att tänka så fattar du väl? Varför skulle det inte kunna vara enkelt då? Vem har sagt att livet måste vara komplicerat? Du är så jävla naiv, vet du det? Var inte så orättvis, du är bara för dum i huvudet för att förstå. Jag förstår visst! Jasså, vad är det du förstår? Att du fortfarande sitter med fötterna i sandlådan. Nu är det du som tänker alldeles för enkelt, du kanske har en poäng, men det finns en anledning, en tanke bakom allt. Man gör minst skada om man håller sig kvar i sin lilla bubbla, fattar du? Det finns ju en hel värld där ute, jag kan inte bara sitta i en bubbla och låta allt passera, är du galen? Men visst, gör det då, så drar jag. Det funkar inte så vet du väl? Ja, jag vet, men jag kan väl få drömma? Det kan jag väl få, det spelar väl ingen roll, allt är ju menigslöst, det sa du ju själv precis? Sluta nu. Du gör mitt liv så jävla invecklat. Nej, det är du själv som gör det, det är du som tänker åt mig, alltså åt dej. Du vill bara ha någon att skylla på om bubblan spricker. Eller ska jag säga, närden gör det? Sluta. Allvarligt talat, du är så jävla dryg, fattar inte ens hur du pallar? Jag klarar mig, jag är grym på att bygga korthus, stäng bara fönstret, så det slutar blåsa. Vad ska du göra? Vad tänker du på? Allt och ingenting, tror jag.

lovee//


Kommentarer
Postat av: Käämpan

Amen vad tusan?! :'(

2009-06-08 @ 00:48:11
URL: http://kenpaisimmu.wordpress.com
Postat av: Sandra

baby va är de??

Jag älskar jue dej!!!

2009-06-08 @ 10:44:58
URL: http://ardnass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0