WHAT'S WRONG WITH THE WORLD MAMA?

Det har varit en ganska rörig dag.
Rörig på det mentala planet.

När jag kommit hem från skolan satt jag framför datorn, var förvirrad på grund av den konstiga dygnsrytmen jag befann mig i,klickade runt lite, lyssnade på skitkonstig musik samt terroriserade bekantskapskretsen via Msn.

Blev rastlös av att vara sysslolös och det ända som fanns på tv var Ellen DeGeneres och det klarar jag inte av. Hennes otäcka dansmoves får det att vända sig i magen.

Lyssnade på mera pscyhomusik, kände mig tom och konstig och när jag tittade ut genom fönstret hade det börjat snöa.
Det är en satansjävla värld vi lever i! SNÖ? Denna fasansfulla upptäckt var helt enkelt mer än vad jag kunde hantera.

Klockan fem var det dags för fika med Malin, Yohana och Daniel hemma hos Linn.
Vid denna tidpunkt hade vansinnet hunnit uppgraderas rejält. När någon frågade "Vad händer i helgen?" skrattade jag hysteriskt i typ tio minuter.

Att det var AFV med allas vår Tooooooom Beeeeergeron på tv gjorde inte saken lättare.
Skrattade, gjorde konstiga ljud och dunkade huvudet i armstödet på soffan.
Virrade runt i trapphuset när vi skulle hem, Malin styrde bestämt och sa "Nej, nu åker vi hem och lägger dig".

Jag är väl bara övertrött, alternativt har fått en släng av någon bokstavssjukdom.
Det får framtiden utvisa.



"Varför kan inte danskarna hålla ihop benen?"

Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

mohahaha danskarna borde lära sig det där =) och det var tur att jag försökte få hem dej o sova..tyvärr sitter du ju fortfarande vid datorn(stööörd)=) puss

2009-01-15 @ 22:00:35
Postat av: Sandra

söööta ni är<3<3

2009-01-16 @ 13:39:30
URL: http://ardnass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0