MINUS ME, MINUS YOU....

Jag har tråkigt.
Det hade jag igår också.
När jag är uttråkad kan vad som helst hända.
När jag var på willys hade jag som tur var Malin med mig, som kunde dra iväg mig när jag började titta på knallröda hårfärger. Jag var rödhårig minst två gånger förra året. Det gäller i och för sig inte bara rött, utan alla mörka färger.
Det är jätteroligt ungefär en vecka, men sen vill jag vara blond igen och det kräver en väldig massa arbete och trasigt hår.

Jag av någon borde veta. För några år sedan fick ha superspejsad frisyr med tuppkam eftersom allt hår uppe på huvudet gick av efter att ha varit vitt, vitt med svarta slingor, sen grönt och därefter vitt igen.
När jag gick till frisören sa dom att det var det värsta dom någonsin hade sett.

Har man tråkigt så har man. Någon radikal, ogenomtänkt färgning blev det alltså inte, eftersom jag hade vakt med mig, men när jag kom hem hittade jag en sax, så lugg blev det i allafall.
Det brukar inte heller vara roligt mer än en vecka.
Jag ångrar mig lika mycket varje gång och lovar mig själv att aldrig göra om det, ändå trillar jag dit om och om igen.

Jaja.
Ungerfär såhär många gånger har jag haft tråkigt det senaste året...






Suck.
Jag borde skaffa mig en bättre hobby.

Kommentarer
Postat av: malin

jag skyddar dej!!! =)

2009-01-22 @ 09:27:13
URL: http://maalinmedm.blogspot.com
Postat av: Sandra

tur att du alltid är finast vilken färg du än har <3

2009-01-22 @ 13:46:22
URL: http://ardnass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0