WOULD YOU TELL ME, HOW CAN IT BE ANY BETTER THAN THIS?

Dagens mysterium: Min mobiltelefon, alternativt Vem är Jonas?

Någonting har hänt. Okej, den har väl alltid haft sina små egenheter, typ möblerat om i kontaktlisan lite då och då, så fel nummer hamnat på fel person, och varje gång jag stiger av tåget i Malmö frågar den om jag vill ändra till vintertid. Inte helt som det ska med andra ord, men nu har det hänt något på allvar. Kanske fick den en hjärnskakning för mycket när jag tappade den ner för trappan här om dagen? Alldeles på egenhand har den bytt ut bakgrundsbilden. Den har blivit svart med gråa cirklar som bildar någon slags mönster. Eventuellt föreställer det en båt, men det kan också vara någonting annat. Ett blåbär, en alien. Jag vet inte. Det är väl ingen big deal. Vad som där emot är det är att över the-blueberry-alien-boat så rullar någon typ av skärmsläckare med texten "Jonas Svensson". Alltså vem fan är det? Hur gick detta till? Det är så många frågor jag skulle vilja ha svar på just nu.


Övrigt: En gång när jag varit på villovägar och kom hem till Kristianstad fick jag ett "Välkommen till Danmark"-sms.

lovEE/joss

Kommentarer
Postat av: amila

hahahahhahahaa love it. vardagsspänning när den är som bäst

2012-01-11 @ 22:03:45
URL: http://frokenpositiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0