RIGHT NOW I'M TO YOUNG TO KNOW, HOW IN THE FUTURE IT WILL AFFECT ME WHEN YOU GO...

Och om sanningen ska fram så ville jag definitivt inte ligga med gårdagen. Den var inte fantastisk alls, inte mycket till julgranspynt utan bara kass. Ligga ner ville jag däremot. Det var det enda jag ville. Ingen anledning. Var bara inte kapabel att ta mig ur sängen. Tyckte obeskrivligt synd om mig själv, ja, så till den milda grad att jag var nära på att packa väskan och åka hem till mamma.

Lyckades ta mig i kragen så pass att jag hämtade frukost och skolböcker iallafall. Sedan låg jag där som ett annat vrak, pluggade och powernappade i intervaller genom halva dagen. När jag fick ett sms om att det planerades Bishops-besök framåt kvällen tänkte jag att: Nej, det finns inte på världskartan.

Men så kom sambon hem, och bara med sin närvaro fick hon upp mina invändiga minusgrader på en stabil nivå över nollan. Fixade mat gjorde hon också. Efter en stund bestämde jag mig för att hiva upp emo-beteendet på hyllan, styra upp mitt förfallna utseende och följa med in till daz city. Lite ur gängorna var jag allt, men det var ett bra val, för när jag kom hem hade jag faktiskt tinat helt.

Idag är en ny dag och den har alla förutsättningar för att bli fantastisk. Håller på att tvätta lite och plugga. (Sittandes, dagen till ära). Mår som en prinsessa på ecstasy. Överlycklig.
Om några timmar ska jag och Bananas storhandla. Jag älskar att storhandla, och så älskar jag Bananas såklart.


LovEE/ joss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0