DID YOU THINK ABOUT WHAT I SAID LAST NIGHT? KNOWING YOU, YOU PROBABLY DIDN'T..

Jag behövde inte stiga upp förrän 6, men vaknade halv fem och så var det med det. När jag körde hemåt var det strålande sol. Jag har en teckningsläxa som går ut på att man ska rita träd. Ett träd närmare bestämt, och det ska ritas av minst en gång i veckan, "för det är är ju så fantastiskt kul att se utvecklingen". Ja, jag skrattar inombords. Eller kanske inte. Det kändes hur som helst som en alldeles utmärkt dag att göra två flugor, sitta ute och jobba på både läxan och solbrännan, men när jag väl nått destination K-town lyste solen endast med sin frånvaro, så den planen fick jag lägga ner. Frågan är alltså vad man ska göra med den här dagen nu? Låtsas att den inte finns, lägga sig tillrätta på sofflocket, kolla skogsporr och äta virtuella bär, eller pudra näsan och knalla iväg till skolan? Dessa eviga dilemman. Jag blir så trött.

lovE/ joss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0