AND I KEEP TELLING MY REFLECTION, AMBITIONS ARE ALREADY STARTING TO FADE...

När jag ser att jag har fått ett mejl från Bella slår hjärtat till lite extra hårt. Orden är alltid så fina. Precis lika fina som i hennes "Vad jag nynnar på idag", och hade hon varit här nu skulle jag ha sjungit för henne i timmar.

Jag vet inte hur ofta det händer, men jag vet iallafall att hon läser min blogg ibland och därför vill jag säga att jag skulle vilja svara nu, genast, med detsamma, men jag har så mycket jag vill berätta om, så jag inte alls vet i vilken ände jag ska börja. Så vill jag besvara frågan om vad jag nynnar på idag också. Jag vaknade med Silverchairs "Miss you love" i huvudet och den har både nynnats och spelats flitigt under dagen.

Jag kunde inte låta bli att undra om det bara var en slump att hennes "låt för dagen" för inte allt för länge sedan också varit min. Soundtrack till samma saga, till och med.
När vi blivit äldre kanske vi borde göra en bok av alltsammans? Ungefär som Selmas brev till Sofie i "Du hjälper mig att bli fri". Ja, det tror jag faktiskt.

Nu : Åter till ordningen.

Tystnad
tunnel, avfart

lovEe/ joss

Kommentarer
Postat av: amila

jag tycker att bella ska starta en blogg :)

2010-03-21 @ 10:12:36
Postat av: Bella

Min Josse!



Å, jag får tårar i ögonen nu! Och jag skulle vilja skriva vackert, men det går inte just nu... Å, men jag finns HÄR alltid och saknar DIG ALLTID, glöm inte det, hur tyst jag än är ibland ;). Klart jag läser din blogg, jag måste ju ta reda på om du lever vännen! ;)



Saknar dina ord och saknar när du sjunger hela tiden utan stopp på tågeeeeet!!!



Din Bella



ps. Amila: Du är så gullig när du säger att jag borde starta en blogg. Lovar att säga till om jag gör det en dag! ;)

2010-03-26 @ 20:15:55
Postat av: Bella igen

ps. jag nynnar på choklad och tårar och kanske lite winnerbäck med då ;)

2010-03-26 @ 20:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0