COME ON, LET ME DO YOU RIGHT, WELL I DIDN'T START THE FIGHT. I KNOW AND I PROMISE TO BE KIND, MAKE UP YOUR MIND...

Hänger på UB igen. Jag trivs alldeles förbannat bra med att bo här. För första gången sedan urminnes tider orkar jag faktiskt engagera  mig i det jag borde och vara lite seriös. Jag slutade vid tolv igår, men hängde ändå kvar i skolan tills bortåt sju. Eftersom jag inte är något större fan av vare sig barnprogram (dagens) eller ensamhet (i den formen) fanns det liksom ingen anledning att gå hem.

Har börjat rota lite i vad jag ska göra med mitt liv nästa termin också, och av alla hörn i världen jag kan välja på, lutar det lite åt att jag hamnar i Kristianstad. Vi får väl se hur det går. Imorgon ska studievägledaren komma och prata med oss, så man får saker och ting klara för sig, en gång för alla.

Amila kom nyss förbi och gav mig en chokladboll. Sockerkick så jag orkar jobba, så jag kan få pengar, så vi kan gå ut och göra stan osäker sen :) Dags att återvända till allvaret. Peace out!

Love// jossS


Kommentarer
Postat av: Sandra

åh ja vill inte att du ska flytta ännu längre bort, hur ska jag klara mej???

2009-10-08 @ 10:37:35
URL: http://ardnass.blogg.se/
Postat av: ja du vet vem ;)^^

inte jag heller!!

2009-10-08 @ 14:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0