BUILD A WALL OF BOOKS BETWEEN US IN OUR BED, REPEAT, REPEAT THE WORDS THAT I KNOW WE BOTH SAID..

Lördag.
Yohana duschar och jag sitter vid hennes dator. Min sambo var så snäll och lät oss hyra in oss på hans nätverk, trots att jag lånade hans pastagryta när vi skulle gå och lägga oss ifall någon behövde spy.
Som tur var, var det ingen som spydde, så han kan vara lugn och fortsätta äta pasta.

På dagen hade jag gruppmöte och Yohana kom när hon slutat jobba. Vi handlade, lånade pastagrytan till det den är till för och åt lite mat. Vi började förfesta lite, men det är ju sådär när man är utan Tv, internet, cd-spelare och det enda som finns att tillgå är en mp3 med hundra uttjatade depplåtar. Vi gick och ringde på hos grannarna och sa att vi hade tråkigt, och sedan blev det fest där.

Sambon och hans kompisar kom också dit såsmåningom och sen hade vi fest både här och där. Trevligt trevligt.
Vi försökte gå ut typ tre gånger, men det var fullt överallt, så ikväll planerar vi att dra in till stan.
Får se, vi har nyss käkat frukost och inte hunnit planera så noga än.

lovE/josse

Kommentarer
Postat av: lillasyster

Gutt att vi har trevliga grannar! Du får ge mig alla detaljer när du kommer hem :D

lots of love <3

2009-10-17 @ 18:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0