THE SPOTLIGHT BURNED IN THE ROOM WHEN WE WERE TOGETHER AND WE PLAYED OUR PARTS, AND I WORE AN IMAGINARY TV SCREEN, SO U NEVER GOT TO TOUCH MY HEART...

Jag uppdaterar nästan aldrig den här jävla bloggen, men det kan ju kvitta.
Sitter för tillfället ute hos päronen och tänkte leta rätt på någon dålig serie på Tv4-play att somna till. Har varit lite småsjuk några veckor och det vill liksom aldrig gå över, men sova brukar hjälpa mot det mesta.
Började med feber, några timmars maginfluensa, förkylning och nu är jag inne på en riktig "känns som Emmaboda all over again hosta", så nu borde det väl snart inte finnas några sjukdomsalternativ kvar? Alltså borde jag vara frisk snart.

Sova hjälper mot hösten också. Det är liksom inte det allra minsta roligt att vakna på morgonen, nej egentligen inte att vara vaken alls, om man ska vara noga, för det är ju bara mörker hela tiden. Är trött ungefär dygnet runt och sover så mycket det bara går. Det blir sommar, tids nog.

Det är säkert ganska mycket skolans fel att motivationen för  att stiga upp allt som oftast lyser med sin frånvaro också. Fan vad jag saknar att jobba! Idag gick det hur lätt som helst att vakna, fast jag var tvungen att gå upp redan vid fyra för att hinna till jobbet i tid. Första dagen på Kosta art-hotel, det var till och med coolare än på Tv-reklamen. Vid den här tiden förra året hade jag fem jobb, nu har jag iallafall två, snart är jag på banan igen:P

Övrigt: Om jag hade kunnat trolla, då hade jag gjort det nu. På flera håll dessutom.
Ja vad säger man? Livet är hårt och sedan dör man.

Godnatt då.

LovEE// joss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0