WE HAD A FEW THINGS TOGETHER BUT EVENTUALLY I UNDERSTOOD WHAT SHE WAS UP TO..

Valborg.
Dagen började med en resa till Växjö där Caroline skulle hämta sina kläder på skolan. Vi var en runda på systemet och åkte sedan till Emmaboda så att jag kunde hämta min kurslitteratur. Tillbaka i Nybro blev det ytterligare ett besök på systemet och efter det var det dags att göra sig iordning inför kvällens fest.

Det kan ha varit så att jag kom sist av alla trots att jag var någon slags arrangör och trots att jag bara skulle så långt som till andra sidan gatan, men det behöver vi ju inte prata högt om.
Det kan också ha varit så att jag somnade på soffan redan vid tolv, men bortsett från sådana detaljer var kvällen perfekt!
Nästan alla var där och förutom ett litet undantag var stämningen på topp hela tiden.

Jag är mästare på att lägga ut bilder på folk på facebook, men även jag har mina gränser. Bilden skulle, för de som inte var där och kunde se at det bara var den vanliga "kalsongdansen", lätt kunna missuppfattas.
Kära bloggläsare, jag har tagit världens snyggaste incest-/bögsexbilden på bröderna Liffner.
Den som vill komma förbi på en bildtitt och lite kaffe är mer än välkommna! :P

loVe /joss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0