AND YOU SAID I THINK I KNOW HOW YOU'RE FEELING AND I REPLAID I DON'T THINK SO AT ALL..

Då var det fredag. Jag var i skolan tidigt och kom hem tidigt. Klockan är egentligen bara fem, men det känns som att det är dags att gå och lägga sig. Det betyder naturligtvis inte att jag verkligen tänker göra det.
Nej, jag tänker dricka vin ikväll. Om korten ska upp på bordet så har jag kanske redan smygstartat lite. Att det är just fredag känns ju som en relativt bra anledningt, men att dricka själv är det trots allt lite alkisvarning på, så här kommer en vädjan till allmänheten : Kom hit för helvete! eller ge mig ett bra förslag på sysselsättning. Det här håller inte. Inte i längden i allafall.

lovE//jossE



Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag skojade bara om att jag var kär :) haha.

så att du vet! pusspuss <3

2009-05-23 @ 11:46:34
URL: http://anewworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0