WE GOT TOO MUCH TIME TO KILL, LIKE PIGEONS ON MY WINDOWSILL WE HANG AROUND...

Igår var det jobb igen. Inte så mycket att göra, mycket kaffe blev det, en stund svävade jag på moln och sen drabbades vädret av akut personlighetsförändring. Där slocknade även min sol, tiden gick, någongång fick jag sluta och var på fika hos fönstertittare no.1, emoseg och troligtvis inte det roligaste sällskapet man kan ha, men i allafall.
Hälsade på hemma i skogen, mer emoseg, fick bullar, åkte hem till Joakim, tittade på film, läste min bok och försökte bestämma mig för om den är bra eller inte. Jag tror det blir inte.

Idag skickade Malin sms och undrade om jag var vaken. Jag svarade ja, men vaknade egentligen inte förren hon ringde på dörren en dryg halvtimme senare. Vi gick runt på stan och gjorde allt möjligt, pluggade några timmar och sen var Malin snäll och bjöd på Mcd. Pommes frites är bra för hjärnan. Tror jag.

Har nyss kollat på Twilight med lillasyster och nu sitter jag här. Tror att jag pluggar, men är långt ifrån säker.

loVe // joss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0