GIRL YOU'RE OUT OF YOUR MIND, YOU'RE MY PARTNER IN CRIME...

Jag förstår inte.
Det händer flera gånger om dagen då jag ska göra någonting, typ brygga kaffe, borsta tänderna, hämta kläder eller ringa någon och samtidigt har tankarna på annat håll att jag kommer på mig själv med att öppna dörren till städskåpet.
Ja, plötsligt vaknar jag upp ur drömvärlden och tänker "vad var det jag skulle ha här nu då?", för att sedan komma på att det var något helt annat.

Det går inte heller att förklara me att jag gör det av gammal vana. Det där med att städa har nämligen ganska låg prioritet på dethär stället. :P

Helgen är planerad.
Ikväll blir det försenat födelsedagsfirande och i morgon blir den omtalade Torsåsfesten äntligen av.
Yes, yes.

lovEe/ joss

Kommentarer
Postat av: amila

det blir inte palace imorgon då? eller?

2009-03-06 @ 12:12:50
URL: http://alima.blogg.se/
Postat av: Joss

aee fan. Det blir idag istället :/ jag vet. kom till torsås imon!!

2009-03-06 @ 15:41:04
URL: http://throughpinkeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0