WELL OPEN UP YOUR MIND AND SEE LIKE ME, OPEN UP YOUR MIND AND DAMN YOU'RE FREE..

Yes.
I helgen har jag jobbat på Öland. Jag är fortfarande lite sliten, för att sova tre timmar om dygnet är inte riktigt mänskilgt, men jävlar vad roligt det är. Det är så skönt att slippa skolan och jobba istället och alla är superschyssta. Det finns människor och så finns det människor.

Idag har jag och Joakim varit i Växjö. Först shoppade vi lite och sedan var vi i simhallen. Klätterväggen var helt klart det bästa. När jag kom hem låg ett kuvert med min omtenta i innanför dörren. Jag klarade den! Jag hade inte tid att plugga första gången, men tänkte att jag hade två lediga veckor på mig att plugga til omtentan, så det gjorde inte så mycket. De två lediga veckorna blev fullbokade innan jag ens hunnit blinka och jag pluggade inte en sekund.

Åkte dit gjorde jag i allafall, för att kolla läget lite, helt inställd på att göra om den i höst igen. Jag satt och flummade lite, tills jag tröttnade och sedan gick jag. Det är så det är. När man inte har någon prestationsångest och inte tar det så allvarligt, så går det för det mesta mycket lättare.

Imorgon ska jag åka till Kalmar och hälsa på Sandra. Saknar, saknar.
På kvällen kommer lillasyster hit, på onsdag ska jag packa och träffa så många som möjligt och på torsdag åker jag iväg på jobb igen.

Det var det, nu ska jag nog sova lite,

loVEE// joSSe






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0