IF I KISS YOU WHERE IT'S SOAR, WILL YOU FEEL BETTER, BETTER, BETTER...

Tilbaka.
I helgen har det alltså varit Rasslepunken.
Vi övade inför helgen med en liten "vända på dygnet fest" på torsdagen (Kanske på onsdagen också) och på fredagen lyckades vi, efter att Samantha packat i trehundra år och efter stopp i Nybro för att handla sånt som kan vara bra att ha, typ batterier, cigg och prinsessplåster, tillslut komma iväg till Emmaboda.
Supernice helg har det varit och dygnet har vänts både fram och tillbaka och ut och in.

När vi slutat jobba på lördagsnatten blev det efterfest hos Rickard ute i skogen. Vid klockan nio fick jag frukost och sen var det dags att sova, eftersom både andra och tredje andningen var över för länge sen och eftersom mina argument angående dålig musiksmak in fick fäste någonstans och jag var nog för trött för att ens förstå dem själv.
Vid tvåtiden uppstod jag från de döda, diskade, duschade, drack kaffe och begav mig sedan hemåt.
Landade på mellangatan in perfect time för att hoppa in i familjen Nilssons bil och åka till Kalmar för att titta på Lillasyster innan hon skulle på balen. Jag tror att hon var det finaste jag har sett i hela mitt liv.

Min mobil är spärrad, eftersom jag var så klyftig och slog in fel pinkod tre gånger.
Ni som befarat att jag är död eller har rymt med nån punkare kan andas ut. Ring på min hemtelefon, det händer i allafall att jag är hemma och svarar :P

Love// joss




Kommentarer
Postat av: Sandra

åh va fin hos var! Nästan så söt så man vill äta upp henne till å med!

Saknar dej massa massa!

Ja kan åka till nybro oxå i veckan, bara ja vet att du är hemma! pusspusspusspusspusspuss å ännu mer pussar

2009-06-01 @ 20:52:45
URL: http://ardnass.blogg.se/
Postat av: Malin

Oj var det var kul att gå på bal!!! Men det var ju några år sen man gjorde det! Din syster är jättesöt i sin fina klänning, xox

2009-06-03 @ 00:50:31
URL: http://mallismalone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0