I BLESS THE RAINS DOWN IN AFRICA, GONNA TAKE SOME TIME TO DO THE THINGS WE NEVER HAVE...

Igår var det systers student. Oj, vad stor hon har blivit och oj, vilken nostalgitripp det var att yra runt där bland alla glada studenter och människor. Det var ett under att jag inte började storgråta. Jag är ju värre än den stoltaste morsan :P

Efter middag med släkten skulle syster till Vallen med klassen. Förra året struntade Jag och Sandra i att läsa det finstilta (där det stod "för två år sedan") och körde en "För vi har tagit studenten" i Kalmar. Jag valde att lära mig av det misstaget och slog snabbt bort tanken på att följa med.
Istället blev det studentfest ute i skogen hos Katta, som aldrig slutade sjunga. Mycket trevligt var det och runt ett kom min snälla pappa och hämtade mig.

Idag har jag jobbat. Jag var ganska seg och Kattas sång hade gett mig skavsår i öronen. Kanske en aning tinnitus också. Annars var läget ganska stabilt. När jag kom hem från jobbet drog jag och Joakim till Fagerslättskolan för skateboardlektion nummer två. Var hos Linn en runda och sedan tog jag mig ner för Algatabacken utan att bryta benen.

Det var det.

lovE//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0