DON'T STOP PUSH IT NOW AND I WILL GIVE IT ALL TO YOU...

I onsdags var vi i Kalmar och handlade lite, sen hade vi terapi/vinkväll. Mycket nice var det, även om det fanns vissa som inte mådde så bra sen :P Jag var som tur var inte en av dem, för på torsdagen var det dags för slutseminarium och sista skoldagen.Det ska bli så jävla skönt att slippa skolan ett tag nu, men kompisarna kommer jag såklart att sakna.

Vi skulle fått tillbaka resultatet från tentan. Fick vi det? Nej.
Han lovade dock att mejla det senast halv fyra samma dag. Gjorde han det? Nej.

Mitt nyårslöfte var att lära mig åka skateboard, så igår var det alltså dags att bli ägare till en sådan. Jocke påsår att det tar jätte jätte lång tid att bli ens lite bra. Men jag tror såklart fortfarande att jag kommer kunna åka på ledstänger och hoppa på rampar om, tja, en månad kanske?

Nu ska jag ta tag i mitt liv och göra mig i ordning. Lillasyster tar studenten idag!!

lovEe/ josse



Kommentarer
Postat av: Käämpan

Bah, så dåligt mådde jag faktiskt inte... jag skyller på Anders jävla nordsjö-olja eller vad fan det nu va, blö. Men i övrigt var det mycket nice, tur att vi inte hade spadar iaf!!! <3

2009-06-05 @ 11:41:28
URL: http://www.kenpaisimmu.wordpress.com
Postat av: Sandra

ja va lätt snyggast i kalmar på alla bilderna :p

2009-06-06 @ 12:26:32
URL: http://ardnass.blogg.se/
Postat av: mally

Hej Jossie,



hur gick det????

2009-06-07 @ 21:57:43
URL: http://mallismalone.blogg.se/
Postat av: Belllaaaa

Josssseee vännnen <3

saknar dej!!

ha d bäst i sommar!



kramar kramar bella

2009-06-21 @ 14:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0