THERE'S STILL A LITTLE BIT OF YOUR TAST IN MY MOUTH...

Hahaha.
Det är ju sjukt. Igår la jag upp ett Youtube klipp och sedan såg allt helt cp ut.
Jag fick totalt jävla psykbryt.
Det hade något med sidan att göra, visade det sig och idag var allt som vanligt igen, men hela min värld rasade.
Pinsamt :D

Nått annat jobbigt är att Madde helt utan förvarning precis skickade en bild till mig på Msn.
Åh, va trevligt, tänkte jag, utan att tycka att det var det minsta konstigt.
Klickade glatt på länken och vips började det blinka konstigt och alla virusprogrammen fick damp.
Eftersom jag inte förstår engelska så bra tryckte jag, i panik lite överallt. Kanske har jag lagat det, kanske har jag gjort så alla jag känner får samma skit. Vi får se.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0