AND I HATE WHEN THINGS ARE OVER....

Idag har jag varit på Ikea med Malin och Andreas.
Det var inte det minsta roligt att vakna idag, men nu börjar det ordna upp sig i alla fall.
Snart är det dags att ta tag i städningen efter gårdagens efterfest, men jag är inte riktigt redo än.

Ikväll blir det lite fest i Kalmar och imorgon ska jag och Malin ha en väldigt seriös plugg-dejt. Yes!
Jag måste verkligen skärpa mig, jag vet det, men jag orkar bara inte.

Jag orkar en liten stund men sedan låser det sig. Jag trasslar in mig i stress och prestationsångest och sedan går det bara utför. Fan!
Det är så typiskt, för saker är för det mesta inte svårare än vad man gör dom men jag har en förmåga att alltid krångla till det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0