THIS IS JUST THE WAY IT GOES WHEN EVERYTHING ELSE SEEMS UNCLEAR...

Idag var det sista praktikdagen.
Det har verkligen varit världens bästa vecka.

Imorgon ska jag jobba lite och sedan är det helg.
Har bestämt för mig att jag hade planer för helgen, men kan för allt i världen inte minnas vad.
Idag har det i vilket fall som helst blivit fastslaget att det blir utgång med semi-alkoholistgänget.
Alltid lika nice.

Funderade lite på att bli nyttig. Mina byxor går inte att knäppa.
Missförstå mig rätt nu, jag tycker inte att jag är tjock, men när man pluggar är man allt annat än högavlönad.
En ny garderob kostar mycket, för små kläder ger en skavsår och försämrar blodcirkulationen.

När man inte har något blod i hjärnan kan man inte tänka.
När man inte kan tänka klarar man inte skolan särskilt bra.
När man inte klarar skolan vill inte CSN ge en några penger, och hur det blir då kan alla själva räkna ut.

Sedan blev jag realistisk igen och gick till Willys och handlade massa ost och ett kilo lösgodis.
Stark ost och godissorter som bara gillar, för att undvika tråkigheter.
Typ som att behöva dela med sig.

lovE/ josse

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha man kan jue egentligen inte kalla dej för snåk.. men iaf SNÅLIS :P

näe du är bäst <3<3

2009-02-05 @ 23:19:49
URL: http://ardnass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0