THEY SAY GOLDFISH HAVE NO MEMORY, I GUESS THEIR LIVES ARE MUCH LIKE MINE..

Jag var hemma redan vid elva.
Var på förfest med "höstadiet all over again" känsla hemma hos Yohana och Daniel.
När resten av semi-alkisarna drog till Twentynine hade jag tillräckligt med vett för att gå hem.

Jag sitter och målar istället. Tillståndet som jag förtillfället befinner mig i gör att jag träffar mer utanför tavlan än på den.
Jaja, det blir nog bra tillslut. You had time går på repeat och jag är på sådär lite lagom, jag vet inte ens vad känslan kallas för, humör :P

Caroline är här. Eller inte direkt här, men i allafall hemma hos mig. Det låter som att hon städar.
Hoppas det.
Då har jag en sak mindre på min "to do list" imorgon.


Love/ joSse






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0