TELL THEM IT'S ME WHO MADE YOU SAD, TELL THEM THE FAIRYTALE GONE BAD...

Sitter i skolan och övar med mig själv inför morgondagens redovisning.
Vem vet, imorgon kanske jag lyckas hålla nerverna i styr.

"Jag kommer ihåg att min pojkvän åt hostmedicin som hade såndär varningstriangel(...) om man käkar massa sån kanske man blir lugn?"
Linn suckade, tittade på mig och skakade på huvudet.
"Men om jag är bakfull då? Alltså så jävlarinihelvets bakis, då orkar man nog inte ens bli nervös?"
Samma reaktion.

Det löser sig säkert.
Inte.
Men dagen kommer i vilket fall som helst att ta slut och så småningom inte vara något annat än ett blekt och otydligt minne.
Om ens det.


Nähä, Back to reality.

lovE /


Kommentarer
Postat av: Kimpan

Den där redovisning klarar du, det är jag helt övertygad om! Håller tummarna iaf!

2009-02-19 @ 21:08:22
URL: http://kenpaisimmu.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0