STILL I GOT TO STICK TO MY GIRLS LIKE GLUE...

Jag hade lyckats dra slutsatsen att fredagens festplaner skulle komma att flyttas fram redan i tisdags.
Vad jag däremot inte lyckats med var arbeta fram någon alternativ plan, men sådant löser sig ju alltid.
Kanska skulle man ta tillfället i akt och göra absolut ingenting?

Förra helgens partygäng hade sett till att det inte fanns särskilt mycket kvar av lägenheten, där den planerade lördagsfesten skulle äga rum. så det blir inget av med den saken heller.

Kanske lika bra det. Jag var duktig och hade börjat planera för allt i god tid, men någonstans på vägen gick det snett.

Jag skulle städa för eventuell förfest. Det blev inte så
Jag skulle tvätta så jag skulle ha något att ha på mig Det blev inte så
Jag skulle vara klar i god tid på torsdagen och sova mer än tre timmar. Det blev inte så

Yeeah.
Nu ska vi se..

loVe// joss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0