WE MIGHT AS WELL BE STRANGERS...

Igår var det släktmiddag med alla kusinerna. Nästan alla iallafall.
Sedan var det lite party hos Linn.

Efter ganska mycket mer vin än vad som var planerat från början tyckte jag att det var en jättebra ide att blogga.
Jag lyckades i och för sig båda stava och uttrycka mig ganska begripligt, men fick det nog att låta som att jag är deprimerad.
Det är inte direkt så.  Jag har dåliga dagar och bra dagar, som alla andra, skulle jag tro.
Veckan som varit har väl inte varit någon höjdare precis.
Eller jo, det har varit en väldigt bra vecka också, beroende på infallsvinkel.

Skitsamma. Vi är lite schitzofrena idag och kommer inte riktigt överens.
Vi har inte varit eniga om någonting, vilket antagligen är förklaringen till att det inte blivit så mycket vettigt gjort idag.
Vi har varit på dubbeldejt lite överallt och så har vi funderat lite på att städa det inferno som ska föreställa våran lägenhet.
Jaja. Så kan det vara.

Imorgon är det måndag. Ny vecka och en bra dag att ta sig samman och börja göra det man ska.
Får dessutom en mjukstart med praktik, så det ska nog gå bra.
Har så mycket att göra i skolan så jag inte ens vill tänka på det.
Därför låter jag bli att tänka på det. Bortträngning ,vill jag minnas att de kallar det för, i Malins psykologibok.



pusspuss.







Kommentarer
Postat av: maalin

bortträngning it is...men akta dig för förträngning...aj aj aj.. =) puss

2009-02-02 @ 19:22:53
URL: http://maalinmedm.blogspot.com
Postat av: Sandra

söt miranda å sötjoss <3

2009-02-05 @ 10:25:26
URL: http://ardnass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0