AND THEN THAT WORD GROW LOUDER AND LOUDER, 'TIL IT WAS BATTLE CRY...

Jag råkade länka till min blogg på facebook utan att först skriva ett nytt inlägg. Det fick jag massa skit för såklart, så jag ska försöka gottgöra det nu.

Något bra blir det nog inte. " Vad hände med den aktiva bloggaren?" undrade Kim.
Vad som hände var att hon varit mer eller mindre bosatt i skolan på sista tiden samtidigt som datorn varit på LAN-semester med Joakim.

Nu är allt i sin ordning igen.
Ordning och ordning. Egentligen inte.
Allt är ett stort trassligt garnnystan, där jag inte har en aning om vilken tråd jag ska börja dra i.

Annars då?
Hur var dagen?
Den var ungefär som jag förväntat mig.
Jag visste vad som skulle dyka upp under utvärderingen, och jag hade bestämt mig för att om det mot all förmodan inte hände, skulle jag se till att ta upp det själv.

Vad hände när jag väl satt där?
Jo, jag fick bita ihop det hårdaste jag kunde, för hjärtat slog så fort att jag var rädd att det skulle hoppa ut genom munnen annars.
Sedan gjorde jag det som jag alltid gör.

Är det inte själva faan?
Folk får så dåligt samvete, och man behöver inte göra någonting, för detär ju så synd om en.

Jag vill inte vara sådan. Det är inte alls synd om mig. Inte ett enda jävla dugg.

Jaja. Nu hakar vi inte upp oss mer på det.
Inte idag i allafall.

Har en tvätt som väntar och sedan är det dags att förbereda sig för morgondagen.
Imorgon ska bli en bättre dag.

Love/ jOss

Kommentarer
Postat av: Sandra

I miss you honey

2009-02-18 @ 10:18:03
URL: http://ardnass.blogg.se/
Postat av: Kimpan

Massa skit? Nä nu överdriver du nog lite. Blev ju bara lite orolig ju! Hoppas det går bra för dig i skolan iaf!

2009-02-18 @ 11:39:17
URL: http://kenpaisimmu.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0