YOU CALL ME UP IN THE MORNINGS, WE'LL STAY ON THE PHONE UNTIL DAWNING, YOU TELL ME SECRETS I ACTUALLY KEEP...

Nu är jag påväg hem från Stockholm. Det är ganska mycket kvar av vägen, inte lika mycket av datorns batteri, men det är ju kul så länge det varar i alla fall.

När jag kommer hem ska jag först förbi Sandra en stund, sedan hem till mamma, tvätta och packa ihop lite grejjer till imorgon. Ja, imorgon börjar skolan. Dags att plocka fram spaden och börja gräva.

See you on the dark side, Love /joSS


Kommentarer
Postat av: Kimpan

"Dags att plocka fram spaden och börja gräva." Du har fortfarande inte gett upp den tanken alltså? Bara att säga till om du vill ha hjälp, jag är grym på att gräva. :)

2009-08-30 @ 11:06:01
URL: http://kenpaisimmu.wordpress.com/
Postat av: Sandra

åh va jag älskar dej i hela världen!

2009-09-01 @ 19:16:58
URL: http://ardnass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0