DO YOU HAVE THE TIME TO LISTEN TO ME WHINE...

...About nothing and everything all at once?
I am one of those
Melodramatic fools
Neurotic to the bone
No doubt about it





Jaha. Då sitter jag här igen och ägnar mig åt allt annat än det jag borde.
Är någon förvånad? Nej, skulle inte tro det.
Det är 168 timmar på en vecka.
Man måste sova bort sådär en 40-50 av dem, för att ens ha en chans att orka med allt man ska.
Man måste lägga tid på att äta, så man inte svälter ihjäl, får vitaminbrist och blir sjuk.
Man måste duscha, så att folk står ut med att vara inärheten av en.
Man ska gärna hinna med att träffa vänner och familj, så man inte blir ensam, arvslös och socialt missanpassad.
Man måste gå i skolan/jobba, så man får penar så man överhuvudettaget kan bo någonstans där det finns dusch och för att ha råd att köpa mat.
Man måste för det mesta pendla, för att ta sig till skola/jobb och där går det också bort x antal timmar.
Man måste tvätta ,så man har kläder att ha på sig så man slipper gå naken och bli förkyld/ åka dit för förargelseväcknde beteende.
Man måste städa, så det inte börjar växa mögel, så man blir vräkt/ blir sjuk av konstiga bakterier måste ligga på sjukhus, måste sjuksrkriva sig och få mindre pengar, så man inte kan betala räkningarna så man blir vräkt iaf, får bo på gatan, utan kläder, får böter för förargelseväckande beteende som man inte har råd att betala, måste låna pengar av vänner/familj som man inte har råd att betala tillbaka, så alla blir arga på en och inte vill umgås med en mer så man blir socialt missanpassad/ dödad av maffian!

Vad jag försöker säga är typ: Ge mig dygn med 48 timmar och så lite självdisciplin på det, så är jag evigt tacksam!


Idag har jag hängt med Amilalalalove, tagit massa snygga(?) bilder, som förhoppningsvis kommer publiceras någonstans på någons blogg/facebook/getafuckinglife.com sida imorgon :P

Vi satt på dolce vita, drack kaffe och saknade den gamla goda gymnasitiden.
Vi var så jäääävla coola. Vad hände sen? Något gick snett, och vi måste göra något innan det är försent.

Nu måste jag nog sova/publicera det här, så Amila kan sova :P

pusspuss

Kommentarer
Postat av: amila

hahhhahhahahahahhahahahhahahahaha du är kung kung kung! Jag älsar din bitterhet. :D yes i do. nu ska jag sova så jag kommer upp imorgon, klockan SEX! puss, älskar dig

2008-12-10 @ 00:16:15
URL: http://alima.blogg.se/
Postat av: josss

Åh, så du satt uppe och väntade iaf? haha :P Du är bäst! lovelove.

2008-12-10 @ 09:54:27
Postat av: amila

nu har jag skrivit ett inlägg i min blogg.. läs läs :P

2008-12-10 @ 23:50:54
URL: http://alima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0