ANOTHER STOP SIGN, YOU KEEP MOVING ON...

Då var det bara några timmar kvar innan "helvetesveckan" kan räkans som avklarad :P
Helgens jobbande gick bra, borsett från att det fanns en och annan som ätit allt för stora mängder taggtrådd till frukost.

Det är, speciellt i tider som dessa, med kyla, mörker, trötthet, stress och förkylningar som aldrig vill gå över, lätt att tycka att livet i största allmänhet är ganska överjävligt. Som alla vet har ju dåliga saker av någon oförklarlig anledning dessutom en förmåga att väga mycket tyngre än det som är bra.

När jag tänker och känner efter innanför allt detdär som kan kännas jävligt ibland, kommer jag ändå fram till att jag är lycklig.
Runt omkring mig finns så många människor. Alla är väldigt olika, men gemensamt för dem alla är att det på sitt alldeles egna och speciella sätt bidrar till att göra mitt liv till det bättre.
Bara genom att existera och vara just den individen som de är, påverkar de hela min värld och jag skulle inte vilja vara utan en enda av dem. De allra flesta har säkert inte ens en aning om att det är på det sättet.
Bara tanken på att det är just precis såhär får mig att vilja ta hela världen i mina armar, krama den, och aldrig någonsin släppa taget.

Det finns så mycket att vara glad över, som så lätt glömmer.

 pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0