WHO KILLED BAMBI?

Idag mår jag inte så bra, men ändå bättre än jag gjort mig förtjänt av, så jag antar att jag inte borde klaga.
Gårdagen började alldeles för tidigt. Exakt tio minuter i sju ringde mobilen. "Nej, nej, nej" tänkte jag, sedan svarade jag och sa "Ja, ja, absolut, inga problem". Jaja. Efter jobbet pratade jag med lillasystern, sen kom bästaste Helena. Vi hade lite för-förfest och gjorde oss i ordning. Gick på förfest, blåste ner för många kort lite för många gånger. Gick på kåren, gick hem lite tidigare än alla andra. Mötte Ellen som kom med bussen, frös nästan ihjäl på vägen hem, men bara nästan. Skulle slänga ihop något ätbart, bitchade och vägrade få hjälp. Kan själv,sa Alfons Åberg osv.
Jag är inte direkt någon stjärna när det gäller matlagning, men (plötsligt händer det) lyckades göra århundradets bästa soppa. Alltså inte god bara för att allt är gott efter några glas vin i kombination med att klockan passerat fyra, utan gott på riktigt. Helt sinnessjukt. Synd bara att jag inte har en aning om hur jag bar mig åt.



-There's something wrong with this yogurt.
-Ah, that's not yogurt, that's mayonnaise...
-Ah, right-o then.


LovEE/ josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0