WE'RE THE PEOPLE, THE HAPPY WITH THE BROKEN HEARTS, THE ONES WHO DRAW A PICTURE AND PROCLAIM THAT IT'S ART...

Sammanfattningen av dagen, såhär långt lyder som följer:

Jag var uppe redan kvart i tio idag. Way to go.
Jag ska inte ha någon direkt cred för detta lilla mirakel, det skulle väl möjligtvis vara för att jag, efter att ha pratat i telefon en stund, lyckades motstå frestelsen att återvända till sängen och dra täcket över huvudet några timmar till, i så fall.
Tack Malin!

Jag har ont i halsen. Detta beror på konsekvenserna som följde efter en kaffeöverdos i går, som i sin tur berodde på att jag försökt bota min chokladabstinens genom att dricka sådär tre liter kaffe inom loppet av en timme. Abstinensen blev bara värre och det slutade med att jag i ren desperation gick de tre kilometerna in till stan och tillbaka bara för att få min jävla choklad.

Jag han inte mer än hem förren kaffet (och min choklad, som jag kämpat så för) kom upp samma väg som det åkt ner. Shit happens, men nu till det verkliga problemet. Någonting sitter fast i min hals. För den nyfikna kan jag berätta att det med största sannolikhet rör sig om en kidneyböna, eller möjligtvis en bit lök. Jag har grävt runt i halsen med en topz, jag har försökt skölja ner, jag har försökt spy upp, men saken sitter orubbligt fast. Vad ska jag göra? Låta naturen sköta sitt och vänta tills den ruttnat bort?

En annan grejj är att jag var tvungen att köpa nytt kaffe, när jag nu druckit upp allt jag hade. Eftersom jag är fattig student (och därtill smålänning) kollade jag runt efter det billigaste alternativet och fick tag på en burk för tjugo spänn. "Yes, som hittat" tänkte jag, och när jag skulle dricka det lite senare kunde jag konstatera att "hittat", det var nog precis vad det var. Jag vågar inte spekulera närmare i vad burken kan tänkas innehålla, men kaffe är det inte. Det är iallafall en sak som är säker.

Jag ber om ursäkt för att inlägget innehåller lite "för mycket information". Hoppas ingen typ satt och åt eller något samtidigt som de läste dethär.

lovE/ joss

Kommentarer
Postat av: malin

Varsågod för väckning!



Och det där med halsen, det problemet har jag var tredje dag ungefär. har dessutom hittat en "ficka" i min hals när jag grävde med pincett och spegel. men läkaren röntgade och sa "vi såg inget"

2010-03-22 @ 21:40:32
URL: http://maalinmedm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0