WE ARE SAFE BUT WE CAN'T STOP WONDERING IF THIS IS IT AND WHO'S FOOLING WHO?

Det är tisdag och klockan är redan sju.
Dagen har gått sjukt fort och det är ju alltid trevligt. (Nästan alltid)
Jag tänkte säga att jag sov länge, men det var väl mer så att jag var vaken och kollade in taket en timme eller tre innan jag fick tummen ur och sparkade upp mig själv. Var i skolan, handlade, städade lite och fastnade sedan framför datorn.

Annars har jag väl inga spännande updates att komma med. Jag har fått en Tv, jag har byggt en ny spotify-playlist som jag knappt tycker om och så är jag förkyld. Det är väl typ det.

Igår lät det mest som om jag var i målbrottet, men idag har soundet avancerat till riktig wiskeyröst och det är väldigt få saker som är sexigare än det. Jag kan lova att man är lite orolig i vanliga fall också när man är ute och glider ensam i den här hålan, men idag är jag extra rädd för att bli våldtagen. Av mig själv till och med.

Okej, precis när jag satt punkt efter föregående mening hörde jag hur fel det lät, dock inte tillräckligt för att ändras på. Istället fnissar jag lite skadeglatt för mig själv och tänker att det väl alltid får någon stackars människa att sätta morgonkaffet i halsen. Ja, jag vet att det inte är morgon nu, men just uttrycket "att sätta morgonkaffet i halsen" har en liten historia bakom sig, som gör att den passar enastående bra. Min lillasyster är förmodligen den enda som förstår det roliga, för det är få människor här på jorden som förstår att uppskatta "riktig humor".

Jag och syster är till exempel rörande överrens om att You tube-klippet nedan är ett av vår tids största mästerverk. Då fattar ni säkert.

love/ joss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0