I SEE YOUR SKY IS COMING DOWN, WITH THE SAME COLOUR AS MINE..

När man är vaken klockan kvart i fem på morgonen för att man finner någonslags mening i att rita i Paint, dricka te och plocka ögonbrynen, då är det något som har gått lite snett på övervåningen.

Jag har gjort min projektplan och kan således, med gott samvete sitta här och Painta hur mycket jag vill. Det är en dag i morgon också, men jag har ingen som helst anledning att delta i den. Det är en dag i övermorgon också och massa dagar efter det, om inget oväntat händer vill säga.

Jag skulle förvisso kunnat gå och lägga mig nu, om det inte varit för just det här med att gå. Jag har suttit på mina ben lite längre än vad som är hälsosamt och nu fungerar de inte längre. Blodcirkulation kan vara bra, har jag hört. Shit happens when you party naked.
Annars också. Ja, jaha, jaja. Så är det visst. Mmm. Okej. Och. Ja.

Love/ JossS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0