DON'T BE AFRAID WE'LL MAKE IT OUT OF THIS MESS, IT'S A LOVESTORY, BABY JUST SAY YES...

Jaha.
Då var helgen slut och måndagen också när jag tänker efter. (Om 45 minuter ungefär)

I fredags var jag hemma, kollade "Så ska det låta" och sov i soffan, precis som det ska vara.
På lördagen åkte jag till Kalmar och dagen var ändå bra på sitt sätt, för jag fick träffa de flesta av dem som jag saknar, vi drack vin, pratade, skrattade, grät och dansade om vart annat. Vi skulle egentligen grilla, men av diverse anledningar och djävulskap, blev det så sent med allting, så vi fick ge upp det projektet. Kim fixade mat och räddade alla från att svälta ihjäl. Det var faktiskt jättegott, men av princip måste jag säga mediokert.

Var vaken och efterfestade alldeles för länge, men lyckades ändå ta mig upp relativt tidigt på söndagsmorgonen. Var ute på en förbannat ostabil morgonpromenad med Linn och Dixie och det var nog mer hunden som var ute och gick med mig, än tvärt om. Åt tacos, tittade på Fucking Åmål och hade bakismys med Yohana och Sandra resten av dagen. Ja, det var väl typ det. Jag ska aldrig mer hälla O'boy på dig.

loVee/joss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0